poniedziałek, 7 lutego 2011

Metamorfoza MissHotly16



Przed: Jest dobrze... Wszystko zgrywa się kolorystycznie, choć mi lekko nie pasuje ta łezka, ale myślę że to kwesta gustu ;) Kokardka pasuje do kapelusza, choć jak się je zdejmie straszą sztuczne rzęsy ;)

Po: Zrobiłam z Ciebie Hiszpankę ;) Kosmetyki miałaś głównie w czerni i bieli, choć ja dodałam też trochę fioletowego na oczy. Kwiatek podkreślił pieprzyk, więc lalka ma charakterek.

Przed: Bardzo, bardzo ładnie. Sukienka i... kwiatek? stanowią dobra dominantę w tym stroju, reszta też bardzo elegancka.

Po: Zrobiłam luźniejszą stylizację. Starałam się podkreślić "wyjątkowość" Twojej twarzy.
Buty pod kolor, tylko spodnie jasne - żeby nie wyszło zbyt ponuro ;)

I co, podoba się?


Zapraszam innych na metamorfozy, zgłaszać się pod postem ;)

2 komentarze: