poniedziałek, 7 lutego 2011

Metamorfoza Migotka216

Postanowiłam zrobić "małą" metamorfozę Migotce216 :) A więc tak...

1. Przed - Migotka miała na sobie same czarne i mroczne ubrania, które niestety zamiast dodawać, odejmowały jej uroku. Wyglądała wtedy jak Emo albo Got ;[
Ocena ogólna przed - 4/10
Po - Ubrałam Migotkę w kolorowe jasne ubrania, które moim zdaniem dodały jej dużo uroku :) Kolory ubrań są dopasowane i bardzo do siebie pasują :) Miało być żywo i chyba się udało :)
Ocena ogólna po - 8/10 :)

2. Przed - Migotka zrobiła ten sam błąd, co przy wyborze ubrań. Kolory makijażu są ciemne i mroczne ;[ A rzęsy wyglądają jakby ktoś nałożył na nie za dużo tuszu i przez to porobiły się grudki... Fryzura nie jest taka zła, ale nie w moim stylu ;[
Ocena przed - 2/10
Po - Zmieniłam Migotce kolor włosów na brąz oraz zrobiłam lekki makijaż. Pogrubiłam rzęsy maskarą, a oczy podkreśliłam lekko białą i czarną kredką :) Zmieniłam włosy na dłuższe i dodałam słodkiego niebieskiego motylka :) Moim zdaniem Migotka po wygląda znacznie lepiej ;)
Ocena po - 9/10
A Wy co sądzicie ? :)

LadyDominika98

2 komentarze: