piątek, 1 lipca 2011

Oł...

dawno tu nie pisałam... nawet nie ma co mówić że nie mam czasu, bo są wakacje. niestety tylko główny magazyn ruszył pełną parą... :c aczkolwiek dziękuję całemu składowi :* muszę wyrzucić Dominikę (TheBieber121) bo po 1 - powiedziała mi w szkole że już nie chce pisać, po 2 - nie wchodzi na stardoll, a jak już to tylko na chwilę żeby jej nie usunęli konta. a szkoda, bo dobra z niej koleżanka.
ogólnie to może nie mam jakiejś wielkiej sumy sd, ale urządze Wam konkurs na 10 sd ;) prowizję pokrywam ja więc się nie martwcie.

Konkurs polega na wystylizowanie się na dowolną postać z bajki. proszę zalinkowac obrazek i wkleić go w komentarzu pod tym postem ;)
Konkurs do 5 czerwca. powodzenia! :***

1 komentarz:

  1. Hah. Kapturek-Dziwadło , zamiast koszyczkaa - torebka xD Alee nawet mi się podoba.
    http://zapodaj.net/15df02094b67.bmp.html
    SuperAlice299

    OdpowiedzUsuń