środa, 2 marca 2011

Ocena apartamentów 1

No zaczynamy. Na celownik idzie Madziuula123.


Apartament, nawet ładny. Urządzony z pomysłem, myślę że ktoś trochę pomógł ; p
Co mnie gryzie w tym pokoju ? Po pierwsze "elfy" na balkonie, i "śnieg " na stole. Są to 2 rzeczy które najbardziej rzucają się w oczy. A teraz coś logicznego : za oknem śnieg pada, a balkon otwarty ? kto normalny otwiera balkon w zimie ? ; ]
Trochę dziwi mnie to ; to ma być kuchnia. Jest lodówka, blaty tylko stołu nie ma ; ] Natomiast bardzo podoba mi się kolorystyka pokoju. W delikatnych, stonowanych barwach.
Moim zdaniem troche nie wyszły ci te półki przy "ekranie" [te z samego przodu; stoi na nich talerz z kawą.] Nie wiem dlaczego ale psują efekt.
Jak widać niektóre półki ci sie obsunęły. A teraz o plusach : oryginalnie. Praktycznie wszystkie dodatki są dobrze dobrane. Jak już pisałam kolorystyka. Ułożenie mebli też nie złe.

Ładnie ; ]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz