czwartek, 3 marca 2011

Metamorfoza ChicaBottom


Przed - [obrazek 1] Kocham twój makijaż. ; ** Bardzo oryginalne części twarzy. Może bym je troche poprzesuwała, ale są ładne. Jedyne co mi się nie podoba to kokardka na włosach.


Po - [Obrazek 2] Postawiłam na barzo delikatny makijaż. Niebieski ; ] Dałam tylko błyszczyk na usta. Ułożyłam pieprzyk. Soczewki  które, myślę że tu pasują.

Po 2 - [Obrazek 3] Jasno. ; ] Zielono żółty makijaż [z dodatkiem fioletu] do tego  jasne włosy i delikatna szminka. Bardzo jasno i delikatnie.

Po 3 - [Obrazek 4 ] Makijaż zostawiłam twój no trochę tam poprawiłam ; p ale prawie tego nie widać. Dałam włoski i tyle mojej pracy. ; ]



Przed - [obrazek 1] jest ładnie. Oryyginalnie. Może trochę mnie odpychają te "gacie", ale nawet się mi podoba.Zwłąszcza ta fajka ; p Papierosik ^^

Po - [obrazek 2] Hah tak na ciemno z zielonym przerywnikiem. Nałożyłam kilka paskó itp. Myślę że jest ładnie.

Po 2 - [obrazek 3] na zcarno. Tak dopasowałam się do tego papieroska. Elegancja i szyk.

Po 3 - [obrazek 4] Na szaro ; p Uwielbiam ten hb [sweterek]

1 komentarz:

  1. ja też bym chciała Metamorfozę mój nick to czekola-kato

    OdpowiedzUsuń