środa, 2 marca 2011

METAMORFOZA ANIA7704

MOJA OCENA TWOJEJ LALKI :
Lalka bardzo ładnie zrobiona jeśli chodzi o rysy twarzy.
Zawsze masz swój styl i to mi tez się podoba bardzo.
Nie za dużo masz ubrań ale jeśli będziesz je kupować trafniej do sylwetki lalki i z paru szmatek możesz zrobić coś pięknego.
Jak dla mnie fryzura zbyt ciężka i skraca cała sylwetkę podobnie z ubraniami . Aniu twoja medoll nie jest odwzorowaniem panny z wybiegu - bo twój wybór padł na odrobinę obfitsze kształty sylwetki , dlatego proponuje dobierać odzież i fryzury tak by ją wydłużyły a nie skracały czy poszerzały. Niezbyt wiele mogłam znaleźć dodatków zapewne to wina tego ,że trzymasz je w schowku ale spójrz co udało mi się zrobić ;)
Osobiście myślę ,że można by było zdjąć kolczyki i lalka by wyglądała bardzo dobrze choć naciskała bym  na inną fryzurę .
Moja metamorfoza oparta została jedynie na odmiennym zupełnie stylu. ;)
Odrobinę rozjaśniłam makijaż  i zrobiłam fryzurę taką by pasowała do reszty metamorfozy.


Pozbawiłam Cię całkowicie sztucznych rzęs choć i z nimi było ci do twarz ,zabrakło mi odrobiny różu i innego koloru pomadki .
PORA NA CIUSZKI :)

Sukienka nadała twojej medoll elegancji , biała róża umieszczona celowo w samym centrum dekoltu ma odciągać wzrok od ud lalki . Buty dobrałam w kolorze skóry by nóg nie skracały a a optycznie były ich wydłużeniem . Będą współgrały idealnie z proponowanym przez mnie kolorem włosów a fryzura nie zasłaniająca szyi i ramion dodatkowo ja wysmukli.
Życzę miłej zabawy pozdrawiam Klaudia

1 komentarz: