piątek, 4 lutego 2011

Metamorfoza kitty02020



PRZED: Największą uwagę zwracają tu kolczyki, które niestety do niczego nie pasują;c. Makijaż ładny. Radziłabym ci zmienić kolor brwi na taki jakiego koloru masz włosy.
Moja ocena: 7/10

PO: Na początek usta i nos przesunęłam trochę niżej. Makijaż zrobiłam podobny ponieważ masz mało cieni. Następnie pomalowałam rzęsy tuszem pogrubiającym. W zewnętrznych kącikach masz ciemny fiolet, po środku jaśniejszy. W zewnętrznych nałożyłam białą kredkę. Włosy zrobiłam takie aby nie było widać brwi, a na dodatek bardzo pasują;]

A jak wam się podoba?

3 komentarze:

  1. Przepraszam że się wtrące ale nie wiem dlaczego niepokazała ci się moja nowa fryzura.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem....Może jeszcze w tedy jej nie miałaś...

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam.. Ona jest ruda.. dlatego mam rude brwi..

    OdpowiedzUsuń