poniedziałek, 7 lutego 2011

Metamorfoza I_am_collector

Gosia robi mi metamorfozę, dlatego postanowiłam, że ja też jej zrobię ;)

PRZED: Wszystko pięknie, ładnie lecz niestety zawsze musi być jakieś ,,ale". Twoim jedynym ,,ale" jest to że pod grzywką masz pustą, niepomalowaną powiekę! No cóż...
Ale ocenkę daję za to co widoczne czyli-10/10 ;]

PO: U cb można wybierać i kombinować na wszystkie sposoby, ponieważ masz kosmetyków po pachy! Postawiłam na zimowe kolorki. Na początku pomalowałam rzęsy tuszem. Później w wewnętrznych kącikach oczu dałam białą kredkę, po środku błękitną, a w zewnętrznych kącikach turkusową. Następnie powieki pokolorowałam w takich kolorach w jakich są kredki. Do tego brzoskwiniowy puder i pomadka z LUXE i gotowe! ;)


Sorki, że tylko makijaż, ale uważam, iż wogóle nie trzeba twojego ubioru zmieniać:) (A poza tym masz za dużo ubrań, żebym mogła coś wybrać xd)

Jak wam się podoba?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz