środa, 11 maja 2011

Zmiany w starbaazarze

Nastąpił podział starbaazaru na:

lepsi ( super star, którzy płacą stardollarami)
gorsi ( nie ss, którzy płacą starmonetami)

W RAZIE PYTAŃ:
PRZEDSTAWIŁAM W TEN SPOSÓB, BO TAK UWAŻAM, ŻE WYGLĄDA!!

TERAZ NIE SS NIE KUPIĄ W BAAZARZE ŻADNEGO HB, BO WSZYSTKIE SĄ ZA STARDOLLARY, ANI INNEGO WARTOŚCIOWEGO CIUSZKA TYLKO JAKIEŚ TANDETNE DARMÓWKI, BO TYLKO TO JEST WYSTAWIANE ZA MONETY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




No sami powiedzcie- czy widzicie tu coś ładnego?/








Ale jednak jest jedna pozytywna strona:
Można rezerować ubrania ( ale oczywiście tylko superstar)


 Wściekłam się... Idę chyba zaraz po leki na uspokojenie ;/

2 komentarze:

  1. Chyba jesteś jakaś niedoimformowana,bo mozna wybrać czy się szuka za stardollary czy monety. Żal mi was tylko nieprawdziwe informacje rozsiewacie

    OdpowiedzUsuń
  2. NO BO MOŻNA !! ALE NIE SUPER STAR MOGĄ TYLKO ZA STARMONETY WIĘC JAK KUPIE COŚ ZA STARDOLLARY JAK NIE MAM SS ?

    pozatym czy aj gdzies napisałam, że nei można płacić dollarami?? Napisałam że tlyko ss nimi płacą!!


    Czytanie ze zrozumieniem ;)

    OdpowiedzUsuń