niedziela, 6 marca 2011

Oceny apartamentów 3

Oto apartament MilanKaka


Hym.. co to do oceniania. Po prostu apartament początkującego. Tak pomyślałam.. Ale ona ma już prawie 500 punktów i myślę że dało by rade zrobić coś lepszego. Rozumiem że nie jest SS. Ale są fajne rzeczy dla nie SS w Suite Shopie.

Ja pozostawie to bez komentarza bo nie chce być nie kultularna. Poprostu zainwestuj w apartament ; ]

--------------------------------------------------------------------------
Jeśli ktoś chce ocene apartamentu może się zgłaszać pod każdym postem Ocen apartamentów. Na przykład pod tym. Proszę o napisanie swojego nicku na stardoll oraz który pokój. ; ]

4 komentarze:

  1. ,,Ale ONA ma już prawie 500 punktów i myślę że dało by rade zrobić coś lepszego."
    Co to ja baba jestem!? XD

    A tak to dzięki ale za wiele się nie dowiedziałem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam sie do obeny.
    Bella-Michasia

    OdpowiedzUsuń
  3. No przykro mi , ale ja nie jestem cudotwórcą.. ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. *do oceny i pokój główny

    OdpowiedzUsuń