sobota, 19 marca 2011

Metamorfoza caver96




Przed: Ładnie, masz piękny kolorowy makijaż, który (o dziwo) mi się podoba:D
Po: Prosiłaś mnie żebym cię przerobiła w  stronę emo i got. No więc, zostawiłam tą samą fryzurę, bo ci pasuje, oprócz tego masz czarną kredką podrkeślone oczy, a na górnej powiece jeszcze duuużo czarnego cienia, krwisto czerwona szminka dodaje ci uroku:) Za ozdóbkę masz tylko wiśorek, ale wyszło fajnie




 POMYLIŁA MI SIĘ KOLEJNOŚĆ OBRAZKÓW!!!
Przed: Super! Kolorowo, ale gustownie, ja bym zostawiła tylko jedną brąsoletkę, bo trochę ich za dużo, ale efekt jest naprawdę dobry:D
Po: Ta koszulka jest boska! nie przepadam za tą projektantką, ale ta bluzka jest naprawdę fajna. Oprócz tego czarne spodnie i butki, kóre niezbyt pasują, ale cóż.... nie miałaś trampek;) brązoletkę zostawiłam.
Podoba się?
;D

1 komentarz: