wtorek, 1 marca 2011

Metamorfoza Bella-Michasia

Twarz:

Przed Po

Twoja dollka podoba mi się. Zdjęłam pieprzyk, pomalowałam oczy oboma tuszami i linerem Powieki jasno różowym cieniem. Zmieniłam fryzurkę, dodałam opaskę oraz pomalowałam usta szminką i błyszczykiem ;)

Ubranie:


Przed Po

Ubranie również mi się podoba, ja ubrałam Twoją dollkę w tunikę oraz leginsy. Ubrałam bransoletki zmieniłam buty i również jest ładnie ;)

Bella-Michasia - masz bardzo ładną dollkę czasem wysil się i spróbuj coś innego ;)


____________________________________________________________________

Ps: Mam na imię Monika a na stardoll jestem monisiaxp. To mój pierwszy wpis na tym blogu, będę dla Was pisać na razie na okres próbny mam nadzieję że pójdzie mi dobrze ;) Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz